Thursday, March 1, 2012

How to make a Dress Form Mannequin Pin Cushion


I made this pincushion to decorate my sewing room. This project is done in just a couple of hours. The link to view the tutorial is here. It is a video made by DIY, you can also used for hanging jewelry such as necklaces and bracelets. If you do it, I'd like that you  share the photos with us, you can add a link to your blog or a link to where we can see them.



J'ai fait ce pin cushion  pour décorer ma salle de couture. Ce projet est réalisé en seulement quelques heures. Le lien pour voir le tutoriel est ici. Il s'agit d'une vidéo réalisée par DIY tv, vous pouvez également l'utiliser pour suspendre des bijoux tels que des colliers et des bracelets. Si vous le faites, je voudrais voir vos les photos, vous pouvez ajouter un lien vers votre blog ou un lien à l'endroit où nous pouvons les voir.

 
Passez une bonne journée et j'espère que vous avez aimé ma dernière création!

Have a happy sewing day, I hope you enjoyed my last creation !!!

5 comments:

Anonymous said...

QUE BUENA IDEA PARA PONER ALFILERES Y AL MISMO TIEMPO DECORATIVA ,,, COMO SIEMPRE INGENIOSA Y BRILLANTE FELICITACIONES LA PRIMA

~*~ Shar ~*~ said...

CUTE idea! Love your blog!

Марриэтта said...

Спасибо! http://marrietta.ru

Марриэтта said...

Большое спасибо!Блог Марриэтты

White Plains Movers said...

Great post, thanks for sharing it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...